روابط عمومیراه اندازی سامانه آموزش مجازی جدید وبینار
با سلام وضمن قبولی طاعات و عبادات دانشجویان محترم دانشگاه علامه محدث نوری،  به اطلاع  می رساند با توجه به درخواست دانشجویان محترم و  به منظور رفع  مشکلات در برگزاری کلاس های آموزشی  آنلاین، سامانه جدید آموزش مجازی وبینار نیز  راه اندازی شده است. دراین راستا، موارد ذیل جهت استفاده از سامانه آموزشی مجازی  وبینار مورد توجه دانشجویان عزیز قرار گیرد:
۱. دانشجویان جهت ورود به سامانه آموزش مجازی با مراجعه به آدرس اینترنتی http://mohaddes.iranlms.org  و با وارد کردن شماره دانشجویی بعنوان  نام کاربری و کلمه عبور(کد ملی دانشجو) قادر به ورود در صفحه اختصاصی خود شده و ضمن آشنایی با محیط سامانه آموزش الکترونیک، درس‌های خود را مشاهده نمایند. 
۲. ساعات و روز تشکیل کلاسها، همانند برنامه ترم جاری در همان موعد مقرر با هماهنگی استاد مربوطه بصورت  آنلاین تشکیل می شود. انتظار می رود که دانشجویان به وسیله  لپ تاپ و یا گوشی هوشمند در کلاسهای خود شرکت نمایند..ضمنا جهت رفاه حال دانشجویان همزمان با کلاسهای آنلاین جزوات و مباحث مربوطه بصورت آفلاین نیز برای دانشجویان قابل استفاده می باشد که توسط اساتید در سیستم بارگذاری خواهد شد. 
۳. دانشجویان محترم قبل از شروع کلاسها، از بروز بودن مرورگرهای خود(کروم، فایرفاکس، اینترنت اکسپلورر) و از اتصال، اعتبار و پهنای باند اینترنت خانگی یا موبایل خود اطمینان حاصل نماید تا جهت شرکت در کلاس‌ها دچار مشکل نشوند.
۴. تاکید می گردد ملاک شرکت در کلاسها صرفا انتخاب واحد دانشجو در پورتال دانشجویی سما سامانه می باشد و در صورت هرگونه سوال یا بروز مشکل در این زمینه ، سوالات خود را به شماره پیام رسان واتساپ ۰۹۱۱۱۲۰۱۳۸۱ آقای مهندس اکبری ارسال نمایند. 
     معاونت آموزشی دانشگاه علامه محدث نوری