روابط عمومیبرگزاری مسابقات دانشجویی طناب کشی و دارت

  همزمان با میلاد حضرت علی (ع) در دانشگاه علامه محدث نوری (ره) برگزار گردید:

  مسابقات دانشجویی طناب کشی و دارت

 

  همزمان با سالروز میلاد امیر المومنین حضرت علی (ع) و به همت کمیته ورزشی دانشگاه علامه محدث نوری (ره) مسابقات طناب کشی و دارت ویژه دانشجویان پسر در محوطه دانشگاه و با حضور و شور بی نظیر دانشجویان و مسئولین و تنی چند از اساتید و اعضای کمیته ورزشی برگزار گردید.

  به گزارش روابط عمومی دانشگاه و به نقل از اصغر آقاجانپور ( رییس کمیته ورزشی دانشگاه ) این دوره از مسابقات که با هدف ایجاد فضای مناسب و شاد و نیز بالا بردن روحیه ورزشی در محیط دانشگاه برگزار گردیده بود در طی فراخوانی 8 تیم در قالب ( 5 نفره ) در قسمت طناب کشی و 10 نفر نیز در قسمت دارت شرکت نموده که در پایان این مسابقات نیز نتایج ذیل حاصل گردید:

  1 . در قسمت طناب کشی تیم دانشکده اقتصاد در بازی نهایی با غلبه بر تیم ستارگان نور در طی دو بازی توانست قهرمان این دوره از مسابقات گردد.

  2. در قسمت دارت نیز بازیکنان در در مراحل گروهی و حذفی به رقابت پرداخته که در بازی نهایی مصطفی همدانی پور توانست محمودزاده را شکست داده و قهرمانی را از آن خود گرداند.

  دانشگاه علامه محدث نوری (ره) هم اکنون علاوه بر کمیته ورزشی فعال دارای واحد تربیت بدنی و کانون دانشجویی ورزشی نیز می باشد.

  AWT IMAGE

 

  روابط عمومی دانشگاه