امور اداری و کارگزینیمعرفی واحد اداری - کارگزینی - دبیرخانه
پست سازمانی: مدیر امور اداری و کارگزینی دانشگاه
ابوالفضل توکلی
(کارشناسی ارشد)
پست سازمانی: مدیر امور اداری و کارگزینی دانشگاه
پست مدیر امور اداری و کارگزینی دانشگاه با مدیریت آقای ابوالفضل توکلی و با زیر مجموعه های خدمات عمومی و پشتیبانی، دبیرخانه، سانترال تشکیل شده است.
سوابق پژوهشی:
سوابق اجرایی:
شرح وظایف مدیر امور اداری و کارگزینی:
- نظارت بر حسن انجام اقدامات جاری واحدهای تابعه.
- تهیه و تنظیم آییننامه و بخشنامه و دستورالعملهای اداری (داخلی) لازم و ابلاغ آن پس از تأیید مافوق.
- مراقبت در اجرای مقررات انضباطی و رسیدگی به تخلفات کارکنان و ارجاع مراتب به هیأتهای رسیدگی به تخلفات اداری.
- مطالعه و بررسی رشتههای شغلی مشاغل دانشگاه.
- تأمین نیروی انسانی مورد نیاز دانشگاه و انجام امور مربوط به استخدام.
- نظارت بر اداره امور دبیرخانه مرکزی دانشگاه برای اجرای نظام مکاتبات و جمع آوری و توزیع و ارسال مکاتبات عمومی داخلی و خارجی دانشگاه.
- انجام بررسی های لازم و اقدامات مقتضی در خصوص چگونگی تأمین رفاه کارکنان دانشگاه.
- همکاری با واحد حراست در زمینه ایجاد امنیت و حفاظت از ساختمان های، اموال و تأسیسات.
- تدارکات و تأمین وسایل و تجهیزات مورد نیاز واحدهای مختلف دانشگاه و سفارش آن از داخل و خارج از کشور با هماهنگی کامل واحدهای ذیربط.
- شرکت در جلسات و کمیسیون های مختلف.
- نظارت بر انجام کلیه امور خدماتی دانشگاه و ارایه آن به واحدهای مختلف.
- همکاری با مدیریت امور مالی و مدیریت طرح و برنامه در امر تهیه و تنظیم بودجه واحدهای تابعه.
- برآورد نیروی انسانی مورد نیاز و ارزشیابی کارکنان دانشگاه و ارایه گزارش لازم به معاونت اداری و مالی.
- عضو هیات اجرایی.
اطلاعات تماس
تلفن: ۰۱۱۴۴۵۱۶۶۷۹
فاکس: ۰۱۱۴۴۵۱۶۶۷۵
واحد خدمات عمومی و پشتیبانی
محمد توکلی
پست سازمانی: سرپرست خدمات عمومی و پشتیبانی |
|
جج
پست سازمانی: مسوول دبیرخانه دانشگاه
ندا حبیبی
(کارشناسی جغرافیا و برنامه ریزی شهری)
دبیرخانه مرکزی دانشگاه علامه محدث نوری دارای سه نفر عضو مشتمل بر مسوول دبیرخانه مرکزی و دو نفر پرسنل با عنوان کارمند دفتری و متصدی دفتری و بایگانی بوده که زیر نظر مدیر امور اداری مشغول به فعالیت می باشد. دو نفر از پرسنل این واحد دارای مدرک کارشناسی و یک نفرآن دارای مدرک دیپلم می باشند.
شرح وظایف مسوول دبیرخانه:
- ثبت و اندیکس نامههای اداری.
- حفظ و حراست از اوراق و نامههای اداری و همچنین امانت در نگه داشتن نامههای محرمانه دانشگاه مطمئنا با داشتن ابزار لازم.
- بایگانی کردن همه نامههای وارده و صادره اداری.
- تهیه و تنظیم ابزار و لوازم اداری بایگانی.
- دریافت و ارسال نامه های ادارات، دانشگاه ها و ...
اطلاعات تماس
هاجر رستمی
پست سازمانی: کارمند دفتری دانشگاه |
|
|
|
|
|