امور اداری و کارگزینیمعرفی واحد اداری - کارگزینی - دبیرخانه
پست سازمانی: مدیر امور اداری و کارگزینی دانشگاه ابوالفضل توکلی (کارشناسی ارشد) پست سازمانی: مدیر امور اداری و کارگزینی دانشگاه پست مدیر امور اداری و کارگزینی دانشگاه با مدیریت آقای ابوالفضل توکلی و با زیر مجموعه های خدمات عمومی و پشتیبانی، دبیرخانه، سانترال تشکیل شده است. سوابق پژوهشی:
تلفن: ۰۱۱۴۴۵۱۶۶۷۹ فاکس: ۰۱۱۴۴۵۱۶۶۷۵ واحد خدمات عمومی و پشتیبانی
جج
پست سازمانی: مسوول دبیرخانه دانشگاه ندا حبیبی (کارشناسی جغرافیا و برنامه ریزی شهری) دبیرخانه مرکزی دانشگاه علامه محدث نوری دارای سه نفر عضو مشتمل بر مسوول دبیرخانه مرکزی و دو نفر پرسنل با عنوان کارمند دفتری و متصدی دفتری و بایگانی بوده که زیر نظر مدیر امور اداری مشغول به فعالیت می باشد. دو نفر از پرسنل این واحد دارای مدرک کارشناسی و یک نفرآن دارای مدرک دیپلم می باشند. شرح وظایف مسوول دبیرخانه:
اطلاعات تماس
پست سازمانی: مدیر امور اداری و کارگزینی دانشگاه ابوالفضل توکلی (کارشناسی ارشد مهندسی صنایع- بهره وری و مدیریت سیستم) از تأسیس دانشگاه آموزش عالی علامه محدث نوری در سال ۱۳۷۵ واحد کارگزینی بصورت ادغام با واحد اداری فعالیت می نموده است و از تاریخ ۰۴/۰۴/۱۳۸۴ واحد کارگزینی به صورت جداگانه و زیر نظر مسوولین مربوطه نسبت به انجام امور اقدام می نماید. در حال حاضر تعداد پرسنل واحد کاری با احتساب مسوول کارگزینی ۲ نفر می باشد که دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد و کارشناسی می باشد و به جزء افراد فوق ۸ نفر پرسنل خدمات، ۷ نفر نگهبان و یک نفر اپراتور زیر مجموعه این واحد در قسمت پشتیبانی و نگهبانی فعالیت می کنند. شرح وظایف مسوول امور اداری و کارگزینی : انجام کلیه مراحل استخدامی رسمی و پیمانی هیات علمی و پرسنلی از قبیل تشکیل پرونده، مکاتبات اداری داخلی و خارج از سازمان، صدور و تکمیل مجوزهای قانونی و تنظیم فرمهای مربوطه تا حصول نتیجه نهایی با رعایت کلیه قوانین و مقررات مربوطه. تهیه و تنظیم انوع احکام کارگزینی از قبیل افزایش حقوق، ترمیم حقوق، ترفیع پایه و طبقه و رتبه، صدور و تمدید احکام ماموریت، انتقال دائم. شرکت در جلسات و ارائه راهکارهای قانونی مربوط به کمیسیونها و کمیته های مختلف در حوزه کارگزینی. انجام کلیه امور مرتبط با فرایندهای استخدامی (رسمی، پیمانی، قراردادی، قانون کار) و برطرف نمودن نیازهای اداری مرتبط با کارگزینی، اعمال قوانین و مقررات مشمول کارکنان دولت، تهیه وتنظیم و صدور مجوزهای حقوق و مزایا اجرای قوانین و مصوبات هیات وزیران و سایر بخشنامه و آیین نامه های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری. انجام کلیه امور مربوط به بازنشستگی ، برقراری حقوق و مزایای بازنشستگی و وظیفه وفق قوانین و مقررات موجود. تهیه و نظارت بر اجرای صحیح دستورالعملها و ضوابط داخلی سازمان. جذب و انجام کلیه مراحل مربوط به صدور امریه جهت مشمولان وظیفه در حدود قوانین و مقررات نیروهای مسلح. انجام کلیه عملیات حضور و غیاب ، اضافه کاری ، مرخصی ، ماموریت و به طور کلی مکاتبات پرسنلی اعم از کارمندی و هیات علمی. گزارشات پرسنلی و ارائه به سایر قسمتها جهت رفع نیازهای اداری از قبیل نظارت ارزیابی ، ارزشیابی ، گزینش، امور مالی و کارکرد ماهانه و روزانه، کمیته تخلفات اداری. انجام کلیه امور محوله در حدود شرح وظایف سازمانی. سوابق اجرایی: دبیر کمیته منتخب اعضای هیات علمی. عضو کمیته علی البدل هیات تجدیدنظر کمیته تخلفات اداری. اطلاعات تماس تلفن: ۰۱۱۴۴۵۱۶۶۷۹ (داخلی ۴۰۸ و ۴۲۰) فاکس: ۰۱۱۴۴۵۱۶۶۷۵
نعیمه توکلی |
||||||||||