امور اداری و کارگزینی
بایگانی اخبار این بخش:
۱۳۹۴/۷/۱ - معرفی واحد اداری - کارگزینی - دبیرخانه
۱۳۹۴/۷/۱ - معرفی واحد اداری - کارگزینی - دبیرخانه

ابوالفضل توکلی
(کارشناسی ارشد)
پست سازمانی: مدیر امور اداری و کارگزینی دانشگاه
پست مدیر امور اداری و کارگزینی دانشگاه با مدیریت آقای ابوالفضل توکلی و با زیر مجموعه های خدمات عمومی و پشتیبانی، دبیرخانه، سانترال تشکیل شده است.
سوابق پژوهشی:
تلفن: ۰۱۱۴۴۵۱۶۶۷۹
فاکس: ۰۱۱۴۴۵۱۶۶۷۵
واحد خدمات عمومی و پشتیبانی
پست سازمانی: مسوول دبیرخانه دانشگاه

ندا حبیبی
(کارشناسی جغرافیا و برنامه ریزی شهری)
دبیرخانه مرکزی دانشگاه علامه محدث نوری دارای سه نفر عضو مشتمل بر مسوول دبیرخانه مرکزی و دو نفر پرسنل با عنوان کارمند دفتری و متصدی دفتری و بایگانی بوده که زیر نظر مدیر امور اداری مشغول به فعالیت می باشد. دو نفر از پرسنل این واحد دارای مدرک کارشناسی و یک نفرآن دارای مدرک دیپلم می باشند.
شرح وظایف مسوول دبیرخانه:
اطلاعات تماس
پست سازمانی: مدیر امور اداری و کارگزینی دانشگاه

ابوالفضل توکلی
(کارشناسی ارشد مهندسی صنایع- بهره وری و مدیریت سیستم)
از تأسیس دانشگاه آموزش عالی علامه محدث نوری در سال ۱۳۷۵ واحد کارگزینی بصورت ادغام با واحد اداری فعالیت می نموده است و از تاریخ ۰۴/۰۴/۱۳۸۴ واحد کارگزینی به صورت جداگانه و زیر نظر مسوولین مربوطه نسبت به انجام امور اقدام می نماید. در حال حاضر تعداد پرسنل واحد کاری با احتساب مسوول کارگزینی ۲ نفر می باشد که دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد و کارشناسی می باشد و به جزء افراد فوق ۸ نفر پرسنل خدمات، ۷ نفر نگهبان و یک نفر اپراتور زیر مجموعه این واحد در قسمت پشتیبانی و نگهبانی فعالیت می کنند.
شرح وظایف مسوول امور اداری و کارگزینی :
انجام کلیه مراحل استخدامی رسمی و پیمانی هیات علمی و پرسنلی از قبیل تشکیل پرونده، مکاتبات اداری داخلی و خارج از سازمان، صدور و تکمیل مجوزهای قانونی و تنظیم فرمهای مربوطه تا حصول نتیجه نهایی با رعایت کلیه قوانین و مقررات مربوطه.
تهیه و تنظیم انوع احکام کارگزینی از قبیل افزایش حقوق، ترمیم حقوق، ترفیع پایه و طبقه و رتبه، صدور و تمدید احکام ماموریت، انتقال دائم.
شرکت در جلسات و ارائه راهکارهای قانونی مربوط به کمیسیونها و کمیته های مختلف در حوزه کارگزینی.
انجام کلیه امور مرتبط با فرایندهای استخدامی (رسمی، پیمانی، قراردادی، قانون کار) و برطرف نمودن نیازهای اداری مرتبط با کارگزینی، اعمال قوانین و مقررات مشمول کارکنان دولت، تهیه وتنظیم و صدور مجوزهای حقوق و مزایا اجرای قوانین و مصوبات هیات وزیران و سایر بخشنامه و آیین نامه های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری.
انجام کلیه امور مربوط به بازنشستگی ، برقراری حقوق و مزایای بازنشستگی و وظیفه وفق قوانین و مقررات موجود.
تهیه و نظارت بر اجرای صحیح دستورالعملها و ضوابط داخلی سازمان.
جذب و انجام کلیه مراحل مربوط به صدور امریه جهت مشمولان وظیفه در حدود قوانین و مقررات نیروهای مسلح.
انجام کلیه عملیات حضور و غیاب ، اضافه کاری ، مرخصی ، ماموریت و به طور کلی مکاتبات پرسنلی اعم از کارمندی و هیات علمی.
گزارشات پرسنلی و ارائه به سایر قسمتها جهت رفع نیازهای اداری از قبیل نظارت ارزیابی ، ارزشیابی ، گزینش، امور مالی و کارکرد ماهانه و روزانه، کمیته تخلفات اداری.
انجام کلیه امور محوله در حدود شرح وظایف سازمانی.
سوابق اجرایی:
دبیر کمیته منتخب اعضای هیات علمی.
عضو کمیته علی البدل هیات تجدیدنظر کمیته تخلفات اداری.
اطلاعات تماس
تلفن: ۰۱۱۴۴۵۱۶۶۷۹ (داخلی ۴۰۸ و ۴۲۰)
فاکس: ۰۱۱۴۴۵۱۶۶۷۵
پست سازمانی: مدیر امور اداری و کارگزینی دانشگاه

ابوالفضل توکلی
(کارشناسی ارشد)
پست سازمانی: مدیر امور اداری و کارگزینی دانشگاه
پست مدیر امور اداری و کارگزینی دانشگاه با مدیریت آقای ابوالفضل توکلی و با زیر مجموعه های خدمات عمومی و پشتیبانی، دبیرخانه، سانترال تشکیل شده است.
سوابق پژوهشی:
- کارشناس رشته
- نظارت بر حسن انجام اقدامات جاری واحدهای تابعه.
- تهیه و تنظیم آییننامه و بخشنامه و دستورالعملهای اداری (داخلی) لازم و ابلاغ آن پس از تأیید مافوق.
- مراقبت در اجرای مقررات انضباطی و رسیدگی به تخلفات کارکنان و ارجاع مراتب به هیأتهای رسیدگی به تخلفات اداری.
- مطالعه و بررسی رشتههای شغلی مشاغل دانشگاه.
- تأمین نیروی انسانی مورد نیاز دانشگاه و انجام امور مربوط به استخدام.
- نظارت بر اداره امور دبیرخانه مرکزی دانشگاه برای اجرای نظام مکاتبات و جمع آوری و توزیع و ارسال مکاتبات عمومی داخلی و خارجی دانشگاه.
- انجام بررسی های لازم و اقدامات مقتضی در خصوص چگونگی تأمین رفاه کارکنان دانشگاه.
- همکاری با واحد حراست در زمینه ایجاد امنیت و حفاظت از ساختمان های، اموال و تأسیسات.
- تدارکات و تأمین وسایل و تجهیزات مورد نیاز واحدهای مختلف دانشگاه و سفارش آن از داخل و خارج از کشور با هماهنگی کامل واحدهای ذیربط.
- شرکت در جلسات و کمیسیون های مختلف.
- نظارت بر انجام کلیه امور خدماتی دانشگاه و ارایه آن به واحدهای مختلف.
- همکاری با مدیریت امور مالی و مدیریت طرح و برنامه در امر تهیه و تنظیم بودجه واحدهای تابعه.
- برآورد نیروی انسانی مورد نیاز و ارزشیابی کارکنان دانشگاه و ارایه گزارش لازم به معاونت اداری و مالی.
- عضو هیات اجرایی.
تلفن: ۰۱۱۴۴۵۱۶۶۷۹
فاکس: ۰۱۱۴۴۵۱۶۶۷۵
واحد خدمات عمومی و پشتیبانی

محمد توکلی پست سازمانی: سرپرست خدمات عمومی و پشتیبانی |
جج
پست سازمانی: مسوول دبیرخانه دانشگاه

ندا حبیبی
(کارشناسی جغرافیا و برنامه ریزی شهری)
دبیرخانه مرکزی دانشگاه علامه محدث نوری دارای سه نفر عضو مشتمل بر مسوول دبیرخانه مرکزی و دو نفر پرسنل با عنوان کارمند دفتری و متصدی دفتری و بایگانی بوده که زیر نظر مدیر امور اداری مشغول به فعالیت می باشد. دو نفر از پرسنل این واحد دارای مدرک کارشناسی و یک نفرآن دارای مدرک دیپلم می باشند.
شرح وظایف مسوول دبیرخانه:
- ثبت و اندیکس نامههای اداری.
- حفظ و حراست از اوراق و نامههای اداری و همچنین امانت در نگه داشتن نامههای محرمانه دانشگاه مطمئنا با داشتن ابزار لازم.
- بایگانی کردن همه نامههای وارده و صادره اداری.
- تهیه و تنظیم ابزار و لوازم اداری بایگانی.
- دریافت و ارسال نامه های ادارات، دانشگاه ها و ...
اطلاعات تماس
- ۰۱۱۴۴۵۱۶۶۷۵

هاجر رستمی پست سازمانی: کارمند دفتری دانشگاه |
|
|
پست سازمانی: مدیر امور اداری و کارگزینی دانشگاه

ابوالفضل توکلی
(کارشناسی ارشد مهندسی صنایع- بهره وری و مدیریت سیستم)
از تأسیس دانشگاه آموزش عالی علامه محدث نوری در سال ۱۳۷۵ واحد کارگزینی بصورت ادغام با واحد اداری فعالیت می نموده است و از تاریخ ۰۴/۰۴/۱۳۸۴ واحد کارگزینی به صورت جداگانه و زیر نظر مسوولین مربوطه نسبت به انجام امور اقدام می نماید. در حال حاضر تعداد پرسنل واحد کاری با احتساب مسوول کارگزینی ۲ نفر می باشد که دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد و کارشناسی می باشد و به جزء افراد فوق ۸ نفر پرسنل خدمات، ۷ نفر نگهبان و یک نفر اپراتور زیر مجموعه این واحد در قسمت پشتیبانی و نگهبانی فعالیت می کنند.
شرح وظایف مسوول امور اداری و کارگزینی :










سوابق اجرایی:


اطلاعات تماس
تلفن: ۰۱۱۴۴۵۱۶۶۷۹ (داخلی ۴۰۸ و ۴۲۰)
فاکس: ۰۱۱۴۴۵۱۶۶۷۵
نعیمه توکلی
پست سازمانی: کارمند اداری