معاونت اداری و مالی دانشگاه
بایگانی اخبار این بخش:



۱۴۰۲/۳/۹ - اطلاعیه در مورد جذب نیروی کارشناس مالی و نیروی خدماتی

۱۴۰۲/۲/۱۳ - اطلاعیه در مورد اجاره فست فود دانشگاه

۱۴۰۲/۲/۶ - اطلاعیه در مورد اجاره انتشارات دانشجویی

۱۴۰۱/۱۱/۱۲ - اطلاعیه در مورد برقراری سامانه اینترنتی انتخاب واحد

۱۴۰۱/۱۱/۸ - اطلاعیه بسیارمهم در مورد انتخاب واحد و پرداخت شهریه

۱۴۰۱/۱۰/۵ - اطلاعیه مهم در مورد پرداخت آنلاین و دریافت کارت ورود به جلسه

۱۴۰۱/۸/۲۹ - اطلاعیه در مورد پرداخت بدهی دانشجویان

۱۴۰۱/۶/۸ - اطلاعیه مهم در مورد ثبت نام ترم جدید

۱۴۰۱/۵/۸ - اطلاعیه تعطیلات تابستانی دانشگاه

۱۳۹۸/۱۰/۱۰ - معاونت اداری و مالی دانشگاه

پست سازمانی: معاون اداری و مالی دانشگاه 
 

 
 
اصغر آقاجان پور
(کارشناسی ارشد مدیریت)
پست سازمانی: معاون اداری و مالی دانشگاه
 

پست معاونت اداری و مالی دانشگاه  جهت انجام امور مربوط به تدوین و ابلاغ سیاست ها و خط مشی های اداری و مالی دانشگاه، نظارت بر اجرای دقیق مقررات و آئین نامه های مالی و اداری، نظارت بر کلیه پرداخت ها و دریافتی های دانشگاه، نظارت بر کفایت کنترلهای مالی، انجام اقدامات لازم به منظور تامین اعتبار لازم برای پرداخت هزینه ها، همکاری در تهیه و تنظیم بودجه سالانه و نظارت بر اجرای صحیح سیستم های منابع انسانی و اداری را به منظور ارائه بخشی از خدمات مورد نیاز دانشگاه بر عهده دارد که با زیر مجموعه های اداری، مالی و پشتیبانی رایانه اداره می شود.
.

نشریات و کتاب:

  • ترجمه کتاب نفوذ در ذهن دیگران (چگونه متقاعد کنیم افرادی را که متقاعد نمی شوند) اثر Joel Bauer و Mark Levy - انتشارات علم و دانش- موضوع مدیریت- فروش و بازاریابی- (۱۳۸۹).
  • تألیف کتاب نقشهای مجازی مدیریتی -  انتشارات علم و دانش- (۱۳۹۳).
مقالات و همایش ها:
  • The study of the relationship between the role of human resources and virtual activities in organizations-ijhcs - ۲۰۱۶
  • اصغر آقاجان پور، ابراهیم محسنی (۱۳۹۲): ارائه پوستری مقاله در همایش ملی اقتصاد ایران- دانشگاه مازندران با عنوان حسابداری مدیریت با نگرش بر اصلاح الگوی مصرف، نگرش نوین در حال بحران های مدیریت مالی.
  • دکتر محمد رضا باقرزاده، اصغر آقاجان پور (۱۳۹۲): ارائه پوستری مقاله در همایش ملی دانشگاه مازندران- مطالعه رابطه بین ایفای نقش های مدیریتی و فعالیتهای مجازی در سازمان تجارت الکترونیک پارسیان.
  • مسعود رمضانی، اصغر آقاجان پور (۱۳۸۹): همایش منطقه ای مباحث نوین در حسابداری و مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب با عنوان «رویکردهای نوین حسابداری منابع انسانی در ارزشگذاری و گزارشکری سرمایه انسانی».
  • ابراهیم محسنی، اصغر آقاجان پور (۱۳۹۱): اختیارات سرمایه گذاری و اهمیت آن در ارزیابی پروژه های سرمایه ای- اولین همایش ملی حسابداری و مدیریت، دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور.
  • دکتر عباس پورآقاجان، اصغر آقاجان پور (۱۳۹۰): مدیریت و هزینه یابی فعالیت محور بصورت سخنرانی در همایش منطقه ای حسابداری و مدیریت- دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور.
  • امید ایمانی، ابوالفضل امینیان، اصغر آقاجان پور (۱۳۹۱): مدیریت ریسک بنگاه (ERM) راهی برای حل بحران های مالی- ارائه چاپی در همایش منطقه ای نقش مدیریت و حسابداری در تعالی  سازمان ها و حل بحران های مالی- دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور.
  • مریم حجتی، اصغر آقاجان پور (۱۳۹۷): مدیریت و هزینه فعالیت محور.
  • محمد نوروزی، ابراهیم محسنی، اصغر آقاجان پور (۱۳۹۷): بررسی ارتباط بین اثر بخشی کمیته حسابرسی با افشای سرمایه فکری در شرکت های پذیرفته شده بورس اوراق بهادار.
  • اصغر آقاجان پور (۱۳۹۸): بررسی تأثیر پرورش سرمایه انسانی بر عملکرد سازمان.
  • اصغر آقاجان پور (۱۳۹۸): بررسی تأثیر پرورش سرمایه انسانی بر تمرکز بر مشتریان در سازمان.
 
آموزشی:
  • تدریس در دانشگاه پیام نور.
  • عضو هیات علمی دانشگاه علامه محدث نوری
  • مدیر گروه  : علوم ورزشی - مدیریت - مهندسی صنایع
دوره های آموزشی:
  • دریافت گواهینامه دوره آموزشی کوتاه مدت مالیات بر ارزش افزوده- دانشگاه علوم اقتصادی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و سازمان امور مالیاتی کشور (۱۳۹۱).
  • گذراندن دوره آموزشی SPSS مقدماتی در مدیریت (تیر ماه ۱۳۹۰) دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم شهر.
  • گذراندن دوره آموزشی اصول بازاریابی و مدیریت بازار (مرداد ماه ۱۳۹۰) موسسه آموزش عالی سبز آمل.
  • دریافت گواهینامه کارگاه آموزشی مدیریت برند (خرداد ماه ۱۳۹۰) دانشگاه غیرانتفاعی شمال آمل.
  • شرکت در دوره آموزشی اصول مقاله نویسی در مدیریت دولتی (تیر ماه ۱۳۹۰) دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم شهر.
  • دریافت گواهینامه دوره آموزشی کوتاه مدت فروش (مرداد ماه ۱۳۹۰) موسسه آموزش عالی سبز آمل .
  • گواهی دریافت مهارت (ExcelWordInternet) (شهریور ماه ۱۳۸۸) آموزشگاه کامپیوتر عصر جدید.
  • شرکت در دوره شایستگی آمادگی شغلی (اردیبهشت ماه ۱۳۸۹) عصر جدید.
  • دریافت گواهینامه دوره آموزشی اقتصاد مقاومتی ۲  (آذر ماه ۱۳۹۵) استانداری مازندران.
فعالیت های فرهنگی:
  • دریافت گواهی پایان دوره آموزشی جنگ نرم (اسفند ماه ۱۳۹۲) دانشگاه مازندران.
  • دریافت لوح خادم القرآن از معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علامه محدث نوری.
  • دریافت لوح تقدیر از دبیر جشنوراه ساحل و پارک پاک شهرستان محمودآباد.
  • شرکت در دوره های آموزشی بسیجیان فعال به کار.
  • همکاری کامل با واحد فرهنگی جهت برگزاری برنامه های فرهنگی دانشگاه و بسیج شهرستان.
سوابق اجرایی:
  • مدیر امور اداری دانشگاه علامه محدث نوری از سال ۱۳۸۵ تاکنون.
  • عضو شورای اسلامی رستمرود در دوره چهارم شورا.
  • عضو شورای ورزشی رستمرود از ۱۲/۶/۹۰ لغایت ۱۲/۶/۹۲.
  • مدیر اردویی حوزه مقاومت بسیج امام علی (ع) شهرستان نور از تاریخ ۱۵/۱۰/۹۴ به مدت سه سال.
  • عضو شورای اصلی و مسوول دفتر مرکز رشد دانشگاه علامه محدث نوری از تاریخ ۱/۱۰/۹۳ تاکنون.
  • مدیر اجرایی همایش یکصد سال قانونگذاری ایران در قلمرو آیین دادرسی کیفری آذر ماه ۱۳۸۹.
  • عضو کمیته ترفیعات دانشگاه غیرانتفاعی علامه محدث نوری از ۱/۹/۹۴ تاکنون.
  • عضو اصلی کمیته ارزیابی تطبیق وضعیت پرسنل با ساختار سازمان دانشگاه علامه محدث نوری از دی ماه ۱۳۸۷ تاکنون.
  • عضو اصلی هیات تجدیدنظر کمیته تخلفات اداری دانشگاه علامه محدث نوری از اردیبهشت ماه ۱۳۸۷ تاکنون.
  • مسول تربیت و آموزش پایگاه نجف اشرف رستمرود از سال ۱۳۹۰ تا کنون.
  • مدیر سالن ورزشی دانشگاه علامه محدث نوری.
  • دبیر هیات ورزشی کبدی شهرستان نور از سال ۱۳۸۷ به مدت چهار سال.
  • رییس کمیته ورزشی دانشگاه علامه محدث نوری از سال ۱۳۹۱ تا کنون.
  • مسئول پیگیری مصوبات هیات موسس و هیات امنای دانشگاه علامه محدث نوری.
  • مسوول سالن ورزشی دانشگاه از سال ۱۳۹۶ تاکنون.
  • مدیر کمیته جذب دانشجویی دانشگاه از تاریخ ۰۱/۰۲/۱۳۹۸ تاکنون.

 
شرح وظایف معاونت اداری و مالی:
  • همکاری با رئیس دانشگاه در اجرای هرچه بهتر وظایف مربوط به واحدهای ستادی دانشگاه.
  • رسیدگی به هدف­های اجرایی دانشگاه و چگونگی گردش کارها و روش­های انجام کار در تمام سطوح دانشگاه.
  • ایجاد هماهنگی بین فعالیت­های مربوط به واحدهای تحت پوشش و اظهار نظر در خصوص رفع مشکلات موجود.
  • نظارت برحسن اجرای کلیه قوانین و مقررات مربوط به امور استخدامی و مالی و معاملاتی.
  • ارایه گزارش­های توجیهی لازم به رئیس دانشگاه در خصوص وظایف مربوط به واحدهای تحت­ نظر.
  • اتخاذ تصمیم در مورد برنامه کاری واحدهای تابعه.
  • شرکت در شوراها، کمیسیون­ها، جلسات و اظهار نظر در مورد مسایل مختلف مالی و اداری در چارچوب مقررات و حفظ مصالح دانشگاه.
  • مطالعه و بررسی مستمر در سازماندهی و وظایف واحدهای تابعه دانشگاه و تأمین نیروی انسانی مورد نیاز دانشگاه.
  • تفکیک و تقسیم صحیح وظایف بین واحدها و جلوگیری از تکرار و تداخل وظایف.
  • نظارت بر تهیه و تنظیم بودجه و اعتبارات جاری و عمرانی سالیانه دانشگاه و چگونگی مصرف آن





اطلاعات تماس
تلفن: ۰۱۱۴۴۵۱۶۶۸۲
فاکس: ۰۱۱۴۴۵۱۶۶۷۵